Herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 5,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@qglamz.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
Retourneren
Ben je Niet tevreden! Je hebt de mogelijkheid om de producten binnen 14 dagen te retourneren. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van het product. Let er wel op dat jij als klant verantwoordelijk bent voor de retour tot het moment dat de retourzending ontvangen en verwerkt is. Zorg er dus voor dat je het artikel goed verpakt en dat je het verzendbewijs goed bewaart.
Bij ontvangst nemen van de retourzending krijg je een email ter bevestiging .
Als het product aan alle voorwaarden voldoet wordt het geldbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening waarvan is betaald.
Voorwaarden: producten die NIET in ontvangst worden genomen
– Het artikel mag niet gedragen of beschadigd zijn.
– Het artikel mag niet gewassen zijn of zonde labels.
– Make up of vlekken worden niet in retour genomen
– Pre orders die speciaal zijn besteld voor de klant
– Te laat geretourneerd producten
– Sale items mogen niet geretourneerd of geruild worden
– Er wordt géén wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.
Let op!
De kosten voor het terugsturen zijn voor de klant.
Ruilen
Ruilen mag als het product in goede staat verkeerd.
Plaats vervolgens een nieuwe bestelling voor het artikel dat je in ruil hebben wilt. Deze bestelling wordt behandeld als een nieuwe bestelling en moet daarom opnieuw worden betaald. De retour uit je originele bestelling wordt na ontvangst ervan op de normale wijze terugbetaald zonder dat er kosten voor het verzenden van de retour worden verrekend.
Klachtenprocedure
Mocht je niet tevreden zijn aarzel niet en stuur email naar info@Qglamz.nl met een duidelijke beschrijving van je klacht.
We bekijken de klacht en proberen naar ieders zijn tevredenheid de klacht op te lossen.
Binnen 3 dagen krijg je een antwoord.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”